divendres, d’octubre 24, 2008

EL PORTAFOLI

Aquest portafoli preten ser el recull de la meva experiència i participació al llarg del curs 2008-09 al Curs d'Expert Universitari en "Formació de Formadors", a més de tots aquells esdeveniments i activitats que m'aportin eines de reflexió per a la meva tasca assessora i formativa.
Per començar a ordenar tot allò que es va produint en el dia a dia i en el procés intern de reflexió no ha estat una tasca gaire fàcil, però com a punt de partida intentaré ordenar aquells aspectes que considero han anat influint en el meu fer.
Per tant partiré:
QUÈ PRETENC AMB AQUESTA CARPETA D'APRENENTATGE?
* Que serveixi d'anàlisi de la meva pràctica
* Que serveixi com a element de contrast (abans/ara)
* Que serveixi com a element de documentació i de selecció d'informacions, etc.
* Que amb la seva lectura sigui un element que fomenti l'autonomia i reflexió.
* Que serveixi d'element de reflexió en xarxa col.laborativa.
* Que serveixi per compartir idees, formes de fer
CONTINGUTS:
* Portafoli reflexiu que parteix de reflexions inicials, programes, propostes dels ponents, intervencions, etc.
* Feina d'opinió sobre els diferents mòduls, suggeriments, etc.
* Teories que influeixen en l'aprenentatge
* Reculls de dinàmiques grupals
* Anàlisi de les competències dels docents
* Anàlisi de tendències formatives
* Elements i eines de la pràctica reflexiva.
2_mat_alu08_1_