He de dir que jo som una usuària de totes aquestes eines. A nivell de la meva feina ho feim de la forma següent:
a.-Amb el google docs:
- Elaboram la PGA del Centre de professorat de manera conjunta.
- Elaboram la memòria conjuntament i compartim l'escriptura.
- Compartim documents elaborats entre diferents assessors i són de referència per a la resta
- Feim les convocatòries de les reunions, primer mitjançant el correu electrònic i posteriorment s'adjunten a aquests -enllaçats- els respectius documents que fan referència a l'ordre del dia, i que convé que tenguin cada un dels assessors.
- La majoria de les nostres intervencions a centres sempre s'acompanyen d'un ppt, darrerament, ja la gran majoria dels assessors ho fan en línia mitjançant el google presentació, i posteriorment es pengen al moodle o a l'edmodo el seu enllaç per a poder compartir-ho amb els centres.
- Ja hem elaborat tots els qüestionaris d'avaluació de cada una de les modalitats formatives que es duen a terme al CEP (cursos, formacions a centres, projectes d'innovació pedagògica, jornades, congressos, tallers, projectes de formació de zona, seminaris) Amb aquest aplicatiu hem elaborat l'eina per a cada modalitat i posteriorment l'adaptam als objectius de cada un dels events. El google formulari facilita a més el buidatge de la informació mitjançant un excel, des d'on s'obtenen gràfics comparatius, i altres dades
Elaboram pàgines web per a dissenyar cursos complets, que comporten molta documentació i a més preveu la participació dels assistents, amb comentaris, arxius, annexos, enllaços a documents, a pàgines web. etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada