diumenge, de desembre 11, 2011

SOBRE LES EINES OFIMATIQUES EN LÍNIA


He de dir que jo som una usuària de totes aquestes eines. A nivell de la meva feina ho feim de la forma següent:

a.-Amb el google docs:

  • Elaboram la PGA del Centre de professorat de manera conjunta.
  • Elaboram la memòria conjuntament i compartim l'escriptura.
  • Compartim documents elaborats entre diferents assessors i són de referència per a la resta
  • Feim les convocatòries de les reunions, primer mitjançant el correu electrònic i posteriorment s'adjunten a aquests -enllaçats- els respectius documents que fan referència a l'ordre del dia, i que convé que tenguin cada un dels assessors.
b.- Amb el google presentació
  • La majoria de les nostres intervencions a centres sempre s'acompanyen d'un ppt, darrerament, ja la gran majoria dels assessors ho fan en línia mitjançant el google presentació, i posteriorment es pengen al moodle o a l'edmodo el seu enllaç per a poder compartir-ho amb els centres.
c.- Amb el google formulari:
  • Ja hem elaborat tots els qüestionaris d'avaluació de cada una de les modalitats formatives que es duen a terme al CEP (cursos, formacions a centres, projectes d'innovació pedagògica, jornades, congressos, tallers, projectes de formació de zona, seminaris) Amb aquest aplicatiu hem elaborat l'eina per a cada modalitat i posteriorment l'adaptam als objectius de cada un dels events. El google formulari facilita a més el buidatge de la informació mitjançant un excel, des d'on s'obtenen gràfics comparatius, i altres dades
d.- Amb el google sites:
Elaboram pàgines web per a dissenyar cursos complets, que comporten molta documentació i a més preveu la participació dels assistents, amb comentaris, arxius, annexos, enllaços a documents, a pàgines web. etc.